2015. január 25., vasárnap

"Háztartási keksz" házilag

                                                                               
Hozzávalók: 20 dkg. liszt, 10 dkg. cukor, 2 tk. sütőpor, csipet só, 6 dkg. margarin, 1 tojás.
Elkészítése:  Először a  cukrot a margarinnal kikevertem majd hozzátettem a tojást  amivel szintén kevertem kicsit ezután  a liszt-sütőpor-só keverékével jól összegyúrtam és 40' hűtőbe tettem. Enyhén lisztes deszkán átgyúrtam és vékonyra kinyújtottam  a tésztát  ezután derelyevágóval  feldaraboltam hústűvel megszurkáltam . Előmelegített sütőben 180 fokon 10' sütöttem. Mikor teljesen kihűlt akkor pár darabot  olvasztott tejcsokoládéval  bekentem és cukorkákat tettem rá dísznek!


                                                          További receptjeim az alábbi oldalon:
                                                                                                                        takarékos konyha

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése